U slučaju da proizvod nije ispravan, molimo vas da nas što prije kontaktirate putem e-maila. Prije nego što to učinite, pažljivo pregledajte sadržaj paketa i provjerite jesu li prisutna fizička oštećenja uzrokovana neadekvatnim transportom ili se radi o nekom drugom kvaru. Svi proizvodi koji se prodaju putem naše online prodaje su novi, u originalnom pakiranju i podložni su garanciji koja je navedena u opisu i karakteristikama proizvoda. Ovakve proizvode ćemo zamijeniti ili izvršiti povrat novca, ovisno o vašoj odluci. Ako je oštećenje rezultat neadekvatnog rukovanja koje nije u skladu s pravilima navedenim u uputstvu za proizvod, naša prodavnica ne preuzima nikakvu odgovornost i nije obavezna zamijeniti proizvod ili izvršiti povrat novca.
- Agromarket
- Najčešća pitanja
- Poručeni proizvod nije ispravan?
Slični članci
                                        15.                                    
                                    
                                        Nov.                                    
                                    
                                        2017.                                    
                                
                                    Najčešća pitanja                                
                            Newsletter
Unesite svoju email adresu i pridružite se našoj zajednici. Saznajte prvi najnovije ponude i vesti!
 
    .jpg) 
                                                             
                        