Najčešća pitanja

U našoj ponudi ima jako puno proizvoda koji su asortimanski i iz tog razloga na jednoj slici može biti prikazano više proizvoda (iskazana cijena odnosi se na jedan proizvod). Ukoliko želite naručiti određeni proizvod iz asortimana, molimo Vas da u napomeni tačno naznačite koji proizvod sa slike želite. U slučaju da proizvod koji ste naveli u napomeni nemamo, operater će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

U slučaju da proizvod nije ispravan, molimo vas da nas što prije kontaktirate putem e-maila. Prije nego što to učinite, pažljivo pregledajte sadržaj paketa i provjerite jesu li prisutna fizička oštećenja uzrokovana neadekvatnim transportom ili se radi o nekom drugom kvaru. Svi proizvodi koji se prodaju putem naše online prodaje su novi, u originalnom pakiranju i podložni su garanciji koja je navedena u opisu i karakteristikama proizvoda. Ovakve proizvode ćemo zamijeniti ili izvršiti povrat novca, ovisno o vašoj odluci. Ako je oštećenje rezultat neadekvatnog rukovanja koje nije u skladu s pravilima navedenim u uputstvu za proizvod, naša prodavnica ne preuzima nikakvu odgovornost i nije obavezna zamijeniti proizvod ili izvršiti povrat novca.

E-mail adresu možete promijeniti nakon prijave na web stranici u opciji "Moj nalog". Takođe, možete nam poslati informacije putem naše e-mail adrese, i mi ćemo ih ispraviti za vas.

Svoje podatke možete mijenjati kada se prijavite na našu web stranicu koristeći svoje korisničko ime i lozinku, te pristupite opciji "Moj profil". Na tom mjestu možete ažurirati različite informacije koje se odnose na vas, pregledati svoje narudžbe, provjeriti njihove statuse, kao i označiti omiljene proizvode.